• Obmedzené vyhľadávanie podľa názvu:
Zákazníci mohli vyhľadávať iba podľa názvu sáčku (napr. "DUBG120AEP102"). Obľúbené vyhľadávanie podľa modelu vysávača (napr. "ELECTROLUX AirMax ZAM 6106") nefungovalo.
• Chýbajúce prepojenie sáčkov s modelmi vysávačov:
E-shop ponúka 2500 produktov do viac ako 30000 vysávačov. Pôvodné vyhľadávanie nedokázalo prepojiť názov sáčku s modelom vysávača. Magrano dokáže zobraziť v našeptávači presne tie produkty, ktoré do daného vysávača pasujú.
• Problémy s poradím slov:
Vyhľadávač nezvládal zmenené poradie slov. Napr. "Sáčky DUBG120AEP102" našiel, ale "DUBG120AEP102 Sáčky" už nie.
• Náhodné zobrazovanie produktov:
Výsledky vyhľadávania zobrazovali náhodne produkty, ktoré boli často vypredané. Magrano berie do úvahy skladové zásoby, maržu, počet predajov a ďalšie parametre, čo výrazne zvýšilo efektivitu a ziskovosť.
• Chýbajúca podpora značiek a kategórií:
Vyhľadávač nevedel dostatočne hľadať produkty podľa značiek a kategórií, čo obmedzovalo možnosti zákazníkov.
• Neefektívne triedenie výsledkov:
Väčšina zákazníkov vyhľadáva konkrétny model vysávača. Pri tomto vyhľadávaní nie je možné určiť, že či má zákazník záujem o sáčky, filtre alebo iné príslušenstvo. Magrano výsledky triedi do jednotlivých sekcií.
• Slabé fulltextové vyhľadávanie:
Fulltextové vyhľadávanie (po stlačení Enter) malo rovnaké nedostatky ako integrovaný našeptávač. Po nasadení Magrano sa však tieto nedostatky vo fulltexte odstránili.