Pozrite si reálne ukážky implementácie Magrano na eshopoch. Ak vás zaujímajú bližšie informácie o tom čo Magrano prináša, pozrite si naše prípadové štúdie.
Staré vyhľadávanie
Nenachádzalo relevantné produkty podľa kľúčových slov
Ignorovalo parametre ako veľkosť, farbu či model
Nezobrazovalo doplnkové kategórie a značky
Obsahovalo irelevantné alebo duplicitné výsledky
Nedokázalo analyzovať vyhľadávané slová
Nové vyhľadávanie s Magrano
Poskytuje inteligentné výsledky prispôsobené zákazníkovi s detailnou analytikou
Vyhľadáva aj podľa parametrov, ako sú veľkosť, farba a model
Zobrazuje iba relevantné kategórie a značky
Poskytuje rýchle a presné odpovede v reálnom čase
Zohľadňuje skladové zásoby, predaje a maržu
Rozpoznáva preklepy a synonýma (batoh – ruksak)
Staré vyhľadávanie
Nefunkčný našeptávač - Zákazník nedostáva návrhy počas písania, čo spomaľuje hľadanie a zvyšuje riziko, že nenájde produkt, ktorý hľadá.
Citlivosť na slovosled - Ak zákazník zadá názov v inom poradí (napríklad „rostliny vodní" namiesto „vodní rostliny"), vyhľadávanie nič nenájde.
Produkty nie sú prepojené s kategóriami - Vyhľadávanie neponúka žiadnu štruktúru, zákazník nevidí súvisiace kategórie a nemôže si rozšíriť výber.
Nedostatočná analýza neúspešných hľadaní - E-shop nevie, čo ľudia márne hľadajú, a nevie podľa toho upravovať produkty alebo názvy.
Preklepy = žiadne výsledky - Stačí jedna chyba v slove a zákazník nič nenájde. Vyhľadávanie neodpúšťa omyly.
Nové vyhľadávanie s Magrano
Našeptávač, ktorý pomáha predávať - Zákazník už počas písania vidí odporúčané produkty, ich dostupnosť aj možnosť vložiť tovar priamo do košíka.
Preklepy ani chyby nie sú problém - Nové vyhľadávanie si poradí s preklepmi, zamenenými písmenami aj rôznymi tvarmi slov.
Slovosled a chyby? Nezáleží! - Výsledky budú rýchle a presné aj v prípade preklepov, prehodenom slovoslede, s diakritikou alebo bez nej.
Rýchle, prehľadné a vizuálne atraktívne - Moderný dizajn, okamžité výsledky a prehľadná prezentácia produktov s dôležitými informáciami.
Pokročilý algoritmu a Analytika vyhľadávania - prioritizovanie produktov podľa biznis cieľov s ohľadom na maržu, predajnosť a stav skladu.
API Integrácia s výsledkami aj po stlačení enter - Aj po potvrdení hľadania ostáva Magrano aktívne a ponúkne to najlepšie z vášho e-shopu.
Na týchto eshopoch si môžete Magrano vyskúšať
Pripravený na inteligentné vyhľadávnie?
Ukážte a odporučte svojim zákazníkom relevantné produkty pri hľadaní a získajte viac objednávok.