Všeobecné obchodné podmienky

  1. Všeobecné ustanovenia
  • Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „Obchodné podmienky" alebo „všeobecné obchodné podmienky“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán medzi obchodníkom, ktorým je spoločnosť r.o., so sídlom Ulica Jána Francisciho 27, Levoča 054 01, IČO: 56 656 491, DIČ: 2122380348, zapísaná v: Obchodný register Mestského súdu Košice, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 60979/V, konajúca prostr. Dávid Forgáč – konateľ(ďalej len „obchodník“ alebo „poskytovateľ“) a objednávateľom – osobou, ktorá nie je spotrebiteľom, ktoré vznikli na základe zmluvy k systému ako službe (ďalej len „systém“) pod názvom Magrano, ktorý slúži na inteligentné vyhľadávanie na eshope objednávateľa (ďalej len „Zmluva o poskytnutí služby“ alebo „Zmluva“).

 

Kontaktné údaje poskytovateľa:

mail:                    info@magrano.com              

poštová adresa:   Ulica Jána Francisciho 27, Levoča 054 01

Banka:                 Fio banka, a. s., pobočka zahraničnej banky, Dunajská 1, 81108 Bratislava - mestská časť Staré mesto         

IBAN:                  SK3983300000002303055841                     

BIC (SWIFT):     FIOZSKBAXXX

 

  • Objednávateľom sa v zmysle tejto časti Obchodných podmienok rozumie podnikateľ resp. osoby, ktoré nie sú spotrebiteľmi (ďalej tiež ako „podnikateľ").
  • Podnikateľom sa na účely týchto Obchodných podmienok rozumie osoba zapísaná v obchodnom registri; osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia; osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov; fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
  • Objednávateľ ako podnikateľ, pri zadávaní objednávky uvedie najmä svoje obchodné meno, sídlo (miesto podnikania), IČO, IČDPH, fakturačné údaje, telefónne číslo, e-mailový kontakt osoby konajúcej v mene podnikateľa.
  • Poskytovateľ odplatne poskytuje objednávateľovi systém Magrano pre účely využívania systému pri podnikateľskej činnosti objednávateľa.
  • Tieto Obchodné podmienky upravujú aj práva a povinností Zmluvných strán pri uzatvorení Zmluvy.
  • Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ odoslaním objednávky obchodníkovi potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto Obchodné podmienky a ich podmienky a ustanovenia sa budú vzťahovať na všetky vzťahy medzi obchodníkom a objednávateľom, vzniknuté najmä pri uzatváraní Zmluvy a reklamácii systému Magrano.
  • Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou uzavretej zmluvy. V prípade, že obchodník a objednávateľ uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od Obchodných podmienok, budú ustanovenia písomnej zmluvy uprednostnené pred Obchodnými podmienkami.
  • Právne vzťahy obchodníka a objednávateľa, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a Autorského zákona.

 

  1. Spôsob uzatvárania Zmluvy s podnikateľom
  • Zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzatvorenie zmluvy objednávateľa obchodníkom, ktorý bude objednávateľovi zaslaný po kontaktovaní poskytovateľa za účelom uzavretia Zmluvy, v ktorom uvedenie požiadavky na využívanie systému Magrano.
  • Záväzné akceptovanie návrhu uskutoční obchodník najneskôr v siedmi pracovný deň po vykonaní objednávky. Záväzné akceptovanie bude vykonané prostredníctvom telefónu, alebo elektronickej pošty o akceptovaní objednávky po predchádzajúcom prijatí objednávky objednávateľom označené ako "potvrdenie objednávky".
  • Záväzné akceptovanie objednávky obsahuje najmä údaje o špecifikácii poskytovaného systému Magrano, o jeho cene a dobe počas, ktorej bude systém využívaný, prípadne iné údaje.
  • Objednávateľ má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením, po záväznom potvrdení len v prípade dohody s poskytovateľom a v prípade, že poskytovateľ nesplní zmluvné podmienky.
  • Komunikácia medzi obchodníkom a podnikateľom vo forme e-mailových správ je považovaná za písomnú formu.
  • Zmluva sa uzatvára na dobu určitú – 1 mesiac. V prípade, ak najneskôr 15 dní pred ukončením doby 1 mesiaca neoznámi objednávateľ úmysel ukončiť Zmluvu, Zmluva sa automaticky predlžuje o dobu ďalšieho mesiaca. Písomné oznámenie o úmysle ukončiť zmluvu musí byť doručené poskytovateľovi emailom alebo poštou na adresu sídla poskytovateľa.

 

  1. Práva a povinnosti poskytovateľa
  • Poskytovateľ je povinný:
  1. a) integrovať na základe objednávky potvrdenej poskytovateľom a objednávateľom systém Magrano na eshop objednávateľa,
  2. b) zabezpečiť, aby došlo k riadnej integrácii a funkčnosti používania systému Magrano na eshope objednávateľa,
  3. c) poskytovať technickú podporu objednávateľovi počas celej doby trvania Zmluvy,
  4. d) vykonávať akékoľvek úpravy systému Magrano, aby ho objednávateľ mohol riadne užívať.
  • Poskytovateľ má právo na riadne a včasné zaplatenie odmeny za poskytovanie systému Magrano.
  • Poskytovateľ vyhlasuje, že disponuje oprávnením od Autorov systému Magrano na jeho využívanie a poskytovanie sublicencie tretím osobám.
  • Poskytovateľ udeľuje objednávateľovi uzavretím Zmluvy licenciu na systémMagranov obmedzenom vecnom rozsahu a výlučne na vlastné interné použitie objednávateľa.
  • Poskytovateľ vykonáva úpravy algoritmu a dizajnu systému Magrano.
  • Poskytovateľ sa zaväzuje integrovať systém Magrano spôsobom, ktorý si vyberie objednávateľ:
  • XML feed – pravidelné zasielanie produktových dát
  • API – priama synchronizácia dát.

Následne systém vygeneruje Java Scriptový kód pre objednávateľa alebo poskytne API kľúč. Objednávateľ využije na pripojenie Java Scriptový kód alebo pripojenie cez API kľúč.

 

  1. Práva a povinnosti objednávateľa– podnikateľa
  • Objednávateľ je povinný:
  1. byť súčinný pri integrácii systému Magrano na eshop objednávateľa,
  2. postupovať v súlade s pokynmi poskytovateľa pri jeho integrácii,
  3. zaplatiť poskytovateľovi dohodnutú odmenu v dohodnutej lehote splatnosti,
  4. nepoškodzovať dobré obchodné meno poskytovateľa,
  5. nahlásiť prípadné nedostatky systému Magrano poskytovateľovi.

 

  1. Odmena
  • Objednávateľ je povinný zaplatiť poskytovateľovi odmenu dohodnutú v Zmluve a/alebo podľa cenníka poskytovateľa platného v čase uzatvorenia Zmluvy (ďalej len "odmena") bankovým prevodom na základe vystavenej faktúry poskytovateľom.
  • Cenník balíkov, ktoré poskytovateľ poskytuje je dostupný a zverejnený na internetovom odkaze: https://www.magrano.sk/cennik/
  • Poskytovateľ poskytuje aj bezplatnú verziu po dobu 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, pričom po 30 dňoch sa uplatní odmena podľa bodu 5.1. týchto Obchodných podmienok.
  • Druh balíka a výšku odmeny pri objednávke určí poskytovateľ a to po ukončení bezplatnej verzie podľa bodu 5.3. týchto Obchodných podmienok podľa množstva vyhľadávaní , počtu produktov, článkov, kategórií a počtu značiek počas bezplatnej verzie systému Magrano.
  • Faktúra je splatná do 14 dní odo dňa jej vystavenia. Poskytovateľ sa zaväzuje faktúru doručiť na emailovú adresu objednávateľa v deň jej vystavenia. Faktúra bude poskytovateľom vystavená do 15. dňa nasledujúceho mesiaca, po mesiaci za ktorý sa odmena uhrádzat.j. kedy boli poskytnuté služby. Objednávateľ má možnosť voľby úhrady vopred za obdobie 6 alebo 12 mesiacov. Pri úhrade odmeny za 12 mesiacov poskytne poskytovateľ objednávateľovi 30 dní poskytovania systému Magrano bezodplatne.
  • V prípade, ak objednávateľ presiahne rozsah balíka, ktorý mu je poskytovaný, bude poskytovateľom upozornený na zmenu balíka a s tým súvisiacu zmenu odmeny. Objednávateľ má možnosť uviesť nesúhlas so zmenou balíčka a zmenou výšky odmeny do 7 dní, na neskôr vyjadrený nesúhlas sa neprihliada a zmena poskytovateľom sa považuje za akceptovanú.
  • Údržba systému a aktualizácie sú zahrnuté v odmene.

 

  1. Reklamačný poriadok pre podnikateľov
  • Predávajúci zodpovedá za chyby systému Magrano. Objednávateľ, ktorý je podnikateľom je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u poskytovateľa.
  • Na vybavovanie reklamácií sa vzťahujú tieto Obchodné podmienky.
  • Objednávateľ má právo uplatniť si u poskytovateľa záruku len na systémMagrano, ktorý vykazuje chyby, ktoré zavinil poskytovateľ.
  • Poskytovateľ nezodpovedá za nefunkčnosť systému Magrano z dôvodov vyššej moci.
  • Poskytovateľ garantuje funkcionalitu a plné zobrazenie všetkých funkcií príslušného balíka systému Magrano iba za predpokladu funkčného a dostatočne rýchleho internetového pripojenia zariadenia.
  • Poskytovateľ priebežne zabezpečuje funkcionalitu systému Magrano prostredníctvom podpory, ktorá je bezodplatne dostupná pre objednávateľa vždy 365 dní v roku 24 hodín, a to kontaktovaním na emailovú adresu: david.forgac@magrano.com.
  • Poskytovateľ žiadnym spôsobom nezodpovedá za obsah, správnosť ani úplnosť informácií uložených, zhromaždených alebo generovaných objednávateľom.
  • Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade porušenia povinnosti poskytovateľa, v dôsledku ktorého dôjde k nedostupnosti systému Magrano po dobu dlhšiu ako 24 hodín, má objednávateľ právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vypočítanej ako mesačná cena za využívanie príslušného balíka objednávateľom stanovenú pre doménu s výpadkom. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ je oprávnený uplatniť si u poskytovateľa nárok na zmluvnú pokutu podľa tohto bodu Obchodných podmienok do 15 dní odo dňa porušenia špecifikovanej povinnosti Poskytovateľa, inak jeho nárok na zmluvnú pokutu zaniká.
  • Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade vzniku nároku na zmluvnú pokutu podľa bodu, je vylúčený súčasný nárok na náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta.
  • Poskytovateľ je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
  1. odovzdaním funkčného systému Magrano,
  2. vrátením odmeny,
  • vyplatením primeranej zľavy z odmeny,
  1. odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

 

  1. Ukončenie Zmluvy
  • Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy z dôvodu nemožnosti užívať systémMagrano alebo jeho nefunkčnosti, ktorú zavinil poskytovať, a to v prípade ak objednávateľ túto skutočnosť oznámil poskytovateľovi a ten nevykonal nápravu ani do 10 dní odo dňa oznámenia objednávateľom.
  • Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy v prípade, ak objednávateľ neuhradí odmenu na základe vystavenej faktúry a to ani do 10 dní odo dňa jej splatnosti.
  • Poskytovateľ a objednávateľ sú oprávnení Zmluvu ukončiť bez uvedenia dôvodu, a to oznámením druhej zmluvnej strane emailom na adresu: info@magrano.comalebo poštou na adresu sídla poskytovateľa. Zmluva sa považuje za ukončenú nasledujúci deň po dni doručenia oznámenia druhej zmluvnej strane.

 

  1. Osobné údaje a ich ochrana
  • Obchodník prijal primerané technické, organizačné a personálne opatrenia zodpovedajúce spôsobu spracúvania osobných údajov, pričom zobral do úvahy najmä použiteľné technické prostriedky, dôvernosť a dôležitosť spracúvaných osobných údajov, ako aj rozsah možných rizík, ktoré sú spôsobilé narušiť bezpečnosť alebo funkčnosť jeho informačných systémov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nariadenia GDPR podľa týchto pravidiel.
  • Poskytovateľ vyhlasuje, že nezhromažďuje žiadne osobné údaje zákazníkov objednávateľa a všetky dáta anonymizuje bez možnosti identifikácie.

 

  1. Záverečné ustanovenia
  • Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná najmä vo forme e-mailových správ, resp. prostredníctvom listových zásielok.
  • Emailová správa sa považuje sa doručenú okamihom jej odoslania zo strany poskytovateľa.
  • Na vzťahy neupravené týmito Obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka a Autorského zákona.
  • Tieto Obchodné podmienky sú zverejnené na internetovej stránke poskytovateľa: https://www.magrano.sk/obchodne-podmienky . Zmenu týchto Obchodných podmienok zverejní poskytovateľ na uvedenom odkaze vždy 7 dní pred nadobudnutím platnosti a účinnosti zmeny. Poskytovateľ si vyhradzuje zmeniť Obchodné podmienky a taktiež cenník poskytovaných balíkov systému Magrano. V prípade, že objednávateľ nesúhlasí so zmenou Obchodných podmienok, je oprávnený Zmluvu ukončiť, a to oznámením druhej zmluvnej strane emailom na adresu: david.forgac@magrano.com alebo poštou na adresu sídla poskytovateľa.
Inteligentné vyhľadávanie pre váš eshop

Dávid Forgáč

Zákaznícka podpora Magrano
david.forgac@magrano.com
Podpora 365/7, odpovieme vám do pár hodín

Pošlite nám správu

Contact Form Demo
© Magrano 2025. All rights reserved.
envelope